وین ایران، هیجانی دیگر اسفند 88 - موجودات زنده
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موجودات زنده

 

پیتون از خزندگانی است که با کمین ، طعمه را به دام می اندازد. او ابتدا حیوان از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او پیچیده و چنان فشارش می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد. پیتون حتی در کشاکش غلبه بر طعمه ، رگ های او را می ترکاند! سر انجام نیز طعمه را درسته بلعیده و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند.
پیتون در هند ، چین ، کشور های آسیای جنوب شرقی و در برخی مناطق آفریقا یافت می شود. در کشور های آسیای جنوب غربی اثری از پیتون نیست.
انواع مار های خانواده ی بوآ که در آمریکای جنوبی و ماداگاسکار زندگی می کنند نیز طعمه ی خودرا به شیوه ی پیتون از پا در می آورند.

 

کلیپ خوردن خیوان توسط مار پیتون:

دانلود با فرمت ?gpحجم ?MB

 

برو به ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در سه شنبه 88/12/25ساعت 1:7 صبح توسط امیر پویا خطابخش نظرات ( ) |
وین ایران، هیجانی دیگر

گربه ها چه موجوداتی هستند؟

گربه حیوانات فروتنی هستد که خودشان  را بعنوان  یک همدم دوست داشتنی در محیط خانه سازگا کرده اند بر خلاف سگها اختلاف زیادی در اندازه و بزرگی نشان نمی دهند و دارای نظم زیادی هستند . آنها حیوانات کوچکی بوده به شدت به تمیزی خود و محیطشان هستند . زمان زیادی را صرف شستن و آراستن پوشش خود صرف میکنند  و حتی جهت دفع مزاج خود به یک جعبه کوچک در یک محل مشخص محدود مینمایند . این مشخصات آنها را مونس خوبی برای هر کس در یک آارپاتمان کوچک مینماید . با این وجود  تمامی نژادهای گربه به منظور نگهداری در منزل مناسب نمی باشد . و شما باید در انتخاب خود کمال دقت را نماید .

                         گربه ایرانی

 

برو به ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 88/12/15ساعت 7:38 صبح توسط امیر پویا خطابخش نظرات ( ) |
وین ایران، هیجانی دیگر


کد قالب جدید قالب های پیچک


وین ایران، هیجانی دیگر وین ایران، هیجانی دیگر